=
דף הבית > מרקטינג בלוג > אנחנו בעיצומה של מהפכה ואתם חייבים לדעת עליה

אנחנו בעיצומה של מהפכה ואתם חייבים לדעת עליה

איך השיווק הדיגיטלי משתנה בעקבות טירוף ה - AI

שנת 2023 התחילה בסערה עם טכנולוגיות חדשות של Generative AI (בינה מלאכותית יוצרת).

פיתוחים וכלים חדשים הולכים לחולל מהפכה של ממש בעולם, ובשיווק הדיגיטלי בפרט. אך אין מה לדאוג, אומנם הטכנולוגיה החדשה מביאה איתה שינויים רבים אבל היא הולכת להקפיץ את השיווק הדיגיטלי שלכם לשלב הבא.

למי שלא שמע עדיין AI היא בעצם בינה מלאכותית שקיימת במערכות או מכונות שמחקות אינטליגנציה אנושית. ה-AI מסוגלת לבצע משימות ולשפר אותן באופן קבוע על סמך המידע שהיא אוספת, היא כל הזמן לומדת ובקצב מהיר בטירוף. הבינה המלאכותית אינה חדשה והשימוש שלה בפלטפורמות הדיגיטל כבר קיים מספר שנים בייחוד בניהול קמפיינים. הבינה המלאכותית החדשה (Generative AI) לא רק מנהלת קמפיינים על פי נתונים סטטיסטיים אלא ממש מייצרת תכנים מאפס לפי דרישה. החוכמה היא לדעת להשתמש בה לטובתנו, בדרך שתייצר לנו קריאייטיבים מדהימים ותכנים מושכים.

אז איך זה עובד? 
מכניסים מספר פקודות (פרומפטים) או כותבים בשפה חיה, ווואלה יש לנו יצירה חדשה.

את הבאנרים האלו יצרנו באמצעות פקודות ל-AI וקצת טאצ’ אנושי:

שקופית קודמת
שקופית הבאה

כששאלנו את הChatGPT (בינה מלאכותית טקסטואלית) מה היתרונות של השימוש בה עבור שיווק דיגיטלי, זה מה שהיא ענתה: 

התאמה אישית: אחד היתרונות המרכזיים של AI בשיווק דיגיטלי הוא היכולת שלה לספק חוויות מותאמות אישית ללקוחות. כלים המונעים על ידי בינה מלאכותית יכולים לנתח נתונים על התנהגות לקוחות, העדפות ודמוגרפיה כדי להעביר מסרים והמלצות שיווקיות מותאמות אישית. לדוגמה, אתר מסחר אלקטרוני עשוי להשתמש בבינה מלאכותית כדי להמליץ על מוצרים ללקוח על סמך הרכישות הקודמות והיסטוריית הגלישה שלו. רמה זו של התאמה אישית יכולה לעזור לעסקים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם ולשפר את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלהם.

אוטומציה: ניתן להשתמש בטכנולוגיית AI גם לאוטומציה של משימות שיווק שונות, ולפנות למשווקים זמן להתמקד באסטרטגיה וביצירתיות. לדוגמה, בינה מלאכותית יכולה לשמש לתזמן פוסטים במדיה חברתית, אופטימיזציה של מסעות פרסום או שליחת מיילים מותאמים אישית ללקוחות. זה יכול לעזור לעסקים לחסוך זמן ולשפר את היעילות של מאמצי השיווק שלהם.

ניתוח חזוי: תחום נוסף שבו ל-AI הייתה השפעה משמעותית בשיווק דיגיטלי הוא באמצעות שימוש באנליטיקה חזויה. אלגוריתמי AI יכולים לנתח נתונים על התנהגות לקוחות כדי לחזות מגמות עתידיות ולעזור לעסקים לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות השיווק שלהם. לדוגמה, עסק קמעונאי עשוי להשתמש בבינה מלאכותית כדי לחזות אילו מוצרים צפויים להימכר בעתיד, ולאפשר להם להצטייד בפריטים המבוקשים ביותר.

יצירה וזיהוי תמונות ווידאו: כלי הזיהוי והיצירה של תמונות ווידאו המופעלים על ידי בינה מלאכותית יכולים לנתח ולהבין את התוכן של תמונות וסרטונים וליצור תמונות ווידאו בהתאמה אישית לכל מה שדמיינתם ואפילו להלביש עליו קול של כל קריין שהייתם רוצים.

בגדול, היא עפה על עצמה.

עוד דבר שאפשר ליצור באמצעות הAI הוא מציאות חדשה, בסרטון שתראו למטה לקחנו תמונה של לירן מנהל התוכן שלנו, הלבשנו עליו מבטא צרפתי ומילים שהוא לא אמר מעולם…מפחיד😨

ככל שתחום הבינה המלאכותית ממשיך להתקדם, סביר להניח שיצוצו כלים וטכנולוגיות חדשות שיעצבו את הדרך שבה כולנו מייצרים תכנים, מעצבים ועובדים בעולם השיווק הדיגיטלי.

בבולזאי אנחנו כבר היום מיישמים טכנולוגיות Generative AI בקמפיינים שלכם (ושלנו). הטכנולוגיות החדשות מאפשרות לנו ליצור דפי נחיתה, באנרים, מודעות ומגוון תוצרים רחב וברמה גבוהה.
הקמפיינים שלכם בולטים יותר, נראים טוב יותר וחוסכים לכם זמן ותקציב יקר.

כיום הGenerative AI הוא הנושא החם בעולם אז מן הסתם אתם תשמעו מאיתנו עליו עוד הרבה,או כמו שהAI הכי מוכר תמיד אומר:

 

דילוג לתוכן