O.T.O.T.O
CASE STUDY ENGINO
ONLINE TO OFFLINE TO ONLINE
כמשרד שמתמחה בפעילות פרסום בדיגיטל הרבה פעמים הלקוחות מגיעים אלינו עם אסטרטגיה שמלווה אותם בעולם ה Offline
ואנחנו אחראים לבחון באיזה דרך ובאיזה פלטפורמת שיווק דיגיטלית יהיה נכון לשווק את המוצר בעולמות ה Online.
כשנחשפנו למוצרים של חברת “ENGINO” הבנו שבמקרה הזה יצירת קמפיינים דיגיטליים למוצר היא דבר הכרחי, אבל לא מספק.
ידענו שבמקרה הזה חייבים ליצור פעילות שתנטרל את החסמים הקיימים בשוק והחלטנו לרדת לשטח…
אז קודם כל הכירו את “ENGINO” :
משחק ההרכבה היחידי בעולם שעשוי לגרום לילדכם להתלהב ממדע וטכנולוגיה באופן מרתק ומהנה (בדקנו על הילדים שלנו וזה אשכרה עובד)
מדובר בלבני בנייה שהיתרון העצום שלהם מול ייתר המתחרים בתחום הוא האפשרות להוסיף למודל שבניתם מנוע.
להגיע לקהל ולא רק דרך המסך :
ברגע שהבנו שהמוצר הנ”ל מצריך מגע והתנסות לא חששנו להפיק עבורו מהלך שונה ומותאם לצרכים שלו.
החלטנו שבמקרה הזה צריכים “לרדת לעם” ולצאת מהמסך,
חיפשנו מקום שייתן למוצרי הלקוח חשיפה מרבית לקהל היעד – ילדים והורים.
ככל שחשבנו על זה יותר ויותר הבנו שהקניונים הממוזגים בימי הקיץ החמים
יכולים לשמש עבורנו כפלטפורמה לחשיפה מקסימאלית לקהל רלוונטי.
אופי הפעילות :
הלקוח ציין בפנינו שהיה מעוניין שהפעילות שנפיק תפנה לכל קשת הגילאים (כמו המוצר)
ותאפשר קצת זמן משפחתי בין כל המסכים המרצדים שמקיפים אותנו.
החלטנו ללכת על תחרות בנייה במס’ שלבים ואפשרנו להירשם לתחרות גם כקבוצה,
מתוך הבנה ברורה שלא תמיד זוג ידיים נוספות יעזרו לך ולפעמים הן גם יכולות להפריע ולסרבל.
המתחרים נדרשו לבנות מודלים מוגדרים מראש ורק שסיימו מודל מסוים אפשרנו להם להמשיך למודל הבא.
לצורך בניית השלב הרביעי המתמודדים נדרשו להוריד את האפליקציה של המותג כדי למצוא את הוראות הבניה.
המנצח הוא מי שבנה את כל המודלים ראשון.
פלטפורמות החשיפה :
ברגע שסגרנו את הפעילות מול הקניונים היה חשוב לנו למקסם כמה שיותר את החשיפה למותג.
בשלב הראשוני השתלבנו בפלטפורמות הפרסום של הקניונים: עלוני הפרסום, שילוט הפנים,
במודעות העיתונים ובפרסום האירועים בפלטפורמות הדיגיטליות של הקניונים (פייסבוק, אינסטגרם, אתר הקניון ועוד… )
את כל הפרסומים קישרנו לדף נחיתה ייעודי שהלקוח הקים באתרו לצורך ההרשמה לאירוע.
בנוסף נעזרנו בקידום התחרות דרך ערוץ של יוטיובר מוביל, שמתמחה בסרטוני מתחום הצעצועים,
שפרסם סרטון על המוצר וקידם את מועדי התחרות .
במהלך התחרות וברוב פלטפורמות הפרסום חילקנו למתעניינים ולמשתתפים שובר הנחה על המוצרים (הנעה לפעולה) .
לסיכום :
לקחנו לקוח שהגיע עבור תוכנית לפרסום בדיגיטל,
חיברנו אותו לפעילות שסיפקה חשיפה גם בעולמות האוף ליין בקניונים
וגם השתמשנו בפלטפורמות הדיגיטליות מרובות העוקבים של הקניונים.
עם החומרים שצילמנו בתחרויות עשינו שימוש בפלטפורמות הדיגטליות של הלקוח.
עבור הלקוח מדובר במקסימום חשיפה במינימום עלויות.
ONLINE TO OFFLINE TO ONLINE