ואיך הם הולכים להיות החברים הכי טובים של מנהלי השיווק
לפני כמה ימים OpenAI יצאו בהכרזה על של השדרוגים החדשים של ChatGPT4 או כמו שהם קוראים לו GPT-4 Turbo , מדובר על כמה חידושים מדהימים עם חיבורים למלא פלטפורמות חיצוניות (כמו קאנבה וזאפייר) חלק כמובן קשורות לצד המפתחים אבל לא פספסנו כמה שדרוגים שהולכים להשפיע לכם על העבודה היומיומית כמנהלי שיווק.
לפני הכל – סוף סוף הידע של הג’יפיטי מתרחב עד לאפריל 2023 לא צריך יותר להסתמך על מידע לא רלוונטי 🗓️
1. סוכן אישי חכם "GPTs"
דמיינו ChatGPT שמכיר את המותג שלכם מא’ ועד ת, מדבר בשפת המותג ומתאים להומור שלכם. זה בדיוק מה ש-GPTs מותאמים אישית מציעים!
ההתאמה האישית תאפשר לכם לכתוב פוסטים בשפה שלכם, לנתח התנהגויות של הקמפיינים ואפילו תוכלו להשתמש בו בתור עוזר אישי ולהתייעץ איתו. חוץ מזה הסוכנים האלו אחרי שמגדירים אותם יכולים לאפשר לכם להתאים את הכלי לצרכים האישיים שלכם כך שלא תצטרכו להסתפק בפתרונות AI כלליים, כך שפעם הבאה שאתם מוציאים בריף לקמפיין הוא לא ידבר על קמפיין כללי אלא ספציפי לדרישות המותג שלכם עם התאמות למדיה החברתית שלכם כולל כל ההגבלות שקיימות .
התאמה כזו מבטיחה שהתוכן שלכם יהיה רלוונטי ומעניין יותר למותג שלכם. 🎯
2. יצירת תמונות עם DALL-E:
תארו לעצמכם שאתם יוצרים תמונות מותאמות אישית לקמפיינים שלכם בקליק אחד בלי ללמוד פרומפטים ופונקציות מיוחדות, עם האינטגרציה של DALL-E ב-ChatGPT זה ממש קל ומהיר ולא דורש ידע מקדים והתוצאות מדהימות!
מושלם ליצירת פוסטים בסושיאל או לגרפיקה מותאמת אישית עבור מודעות. אז להתראות תמונות סטוק, שלום עולם של יצירה ללא מגבלות.
מהזווית האישית שלנו, מאז העדכון הזה אנחנו כבר כמעט לא משתמשים ב Midjourney (שמצריך למידת פרומפטים) ואנחנו בעננים 🤩
3. סוכנים מובנים וחיבור לפלטפורמות חיצוניות
יתרון נוסף של הסוכן החכם הוא שתוכלו להשתמש כבר בכאלו מוכנים (מובנים של צ’אט ג’יפיטי או כאלו שיצרו אחרים). חלק מהסוכנים הקיימים כבר מתחבר לתוכנות חיצוניות שאתם עובדים איתם, ככה שתוכלו למשל ישירות מתוך בריף לקמפיין ליצור תמונה בקאנבה ואחר כך לערוך אותה בממשק הפנימי של קאנבה או למשל תוכלו להתחבר לזאפייר וליצור אוטומציות מהירות לפעולות חוזרות בעבודה שלכם וככה לעבוד בצורה מהירה ויעילה יותר 🤯
4. פלאגינים (או יותר נכון פלאגינים מובנים)
לא צריך יותר לבחור את הפלאגין המתאים לפני השיחה ( או להיזכר תוך כדי שאתם צריכים לקרוא לינק ולא סימנתם וכל השיחה צריכה להתחיל מחדש) בעדכון החדש הפלאגינים מובנים והצ’ט יודע מתי צריך לגלוש באינטרנט מתי צריך לנתח מידע ומתי ליצור תמונה ממש בקלות, זה ממש מקל על השימוש ומאפשר עבודה רציפה ומהירה.
עם יכולות כמו יצירת תמונות עם DALL-E, סוכנים אישיים חכמים שמכירים את המותג שלנו, חיבורים לפלטפורמות חיצוניות ובסיס ידע מעודכן ורחב, אנחנו מצוידים טוב יותר להתמודד עם אתגרי השיווק המודרני. אלה לא רק שיפורים טכנולוגיים – הם משנים את הדרך בה אנו חושבים על בינה מלאכותית בשיווק ומעניקים לנו כלים להיות יצירתיים, חדשניים ויעילים יותר. אז בואו ננצל את ההזדמנויות האלה, נשאר עדכניים ונמשיך להוביל את המשחק השיווקי שלנו לרמות חדשות של הצלחה וחדשנות.