Case study - בר אילן

כאשר ביתר המוסדות באקדמיה גאים בעלייה של עשרות אחוזים בכמות הנרשמים, 

אצל הלקוח שלנו – אוניברסיטת בר אילן – רושמים עלייה של מאות אחוזים.

לאחר 3 שנות פעילות מוצלחות עם המחלקה למדעי המחשב בבר אילן,

שבה הובלנו לעליה של 100% בכמות הנרשמים משנה לשנה, 

קיבלנו השנה לידינו גם את תחום המדעים של בר אילן.

המטרה הראשונית הייתה לייצר גידול משמעותי במחלקות השונות

והציפייה מאיתנו שהביצועים לא יהיו פחותים מהתוצאות של מדעי המחשב מהשנים הקודמות (הצבנו לעצמנו רף גבוה).

באמצעות ניתוח הקהלים וקמפיינים ממוקדים בצורה מיטבית בגוגל, פייסבוק, לינקדאין (וקצת אאוטבריין) 

ובנוסף גם ניהול תוכן באינסטגרם ולינקדאין יצרנו עלייה משמעותית בכמות הפניות המתקבלות עבור הפקולטות השונות

 ואף התעלנו על הרף הגבוה שהוצב לנו.

את הגידול בכמות הפניות תוכלו לראות בתמונה מטה: 

כך באים לידים ביטוי המספרים בהרשמה מתוך YNET :

"באוניברסיטת בר-אילן מציגים זינוק עצום של 38% בהרשמה לתואר ראשון ושל 8% בהרשמה לתארים מתקדמים.

הגידול בתואר הראשון בולט בעיקר בכימיה (104%), משפטים (90%), מדעי המידע (74%), מדעי המוח (67%), כלכלה (60%), פסיכולוגיה (60%) ומדעי החברה (54%).

בתואר השני: במדעי המוח (180%), לימודי ארץ ישראל (150%), לשון וספרות עברית (100%), הנדסה (90%) וכלכלה (51%)"

ואי אפשר לסיים בלי להגיד תודה לגדי פארן מנהל stem בר אילן

אשר מוביל את השיווק של המדעים המדויקים בבר-אילן וסומך עלינו שנמשיך להביא לו תוצאות!

מתוך YNET : 

למאמר המלא באתר YNET 

https://www.ynet.co.il/economy/article/H1N6dBB7v