=
דף הבית > מרקטינג בלוג > עדכוני גוגל יולי 2020

עדכוני גוגל יולי 2020

כל העדכונים שהיו לאורך כל חודש יולי!

 

מה חדש?

 הקנייה בגוגל תהיה ללא עמלה ומפרסמים יוכלו להביא פלטפורמת תשלומים משלהם החל מ- PayPal ו- Shopify.

המשמעות:

  • אפס דמי עמלה כשהלקוח רוכש את המוצרים שלכם דרך גוגל.
  • קמעונאים מקבלים את היכולת לבחור שירותי צד שלישי המועדפים עליהם בכל הקשור לתשלומים, מלאי וניהול הזמנות.

גוגל מעוניינת להתאים את הגישה שלה לשחקני EComm ורוצה להבטיח שהם יישארו השחקן המרכזי במסע הקניות שלה, העדכונים הנ”ל הם חלק מהמאמץ של גוגל להבטיח זאת – הדבר יהפוך את הקנייה בגוגל לאטרקטיבית יותר ונגישה יותר למגוון רחב של קמעונאים פוטנציאליים.

חשוב לציין שהשיטה החדשה הזו של גוגל (אפס עמלה) שונה באופן מובהק מהשיטה של אמזון שגובה עמלה עבור כל פריט שנמכר דרכה.

 

מה חדש?

 גרסה חדשה של Google Ads Editor V.14 שוחררה

המשמעות:

  • הגרסה החדשה מספקת תמיכה מעודכנת להמלצות ולקמפיינים מקומיים.

העדכון משפר את היכולת שלנו לפקח וליישם את ההמלצות של גוגל באמצעות כלי העורך. בנוסף, העורך תומך כעת בקמפיינים מקומיים, קמפיינים המיועדים למשוך לקוחות לחנויות הפיזיות.

 

מה חדש?

 תכונות חדשות למודעות חיפוש רספונסיביות

המשמעות:

  • יהיה ניתן להסביר ללקוח כיצד לקנות מאיתנו: בעת כתיבת המודעות יוצגו קטגוריות חדשות אשר יהוו המלצה לביטויים נפוצים שמדגישים אפשרויות כמו משלוח והחזרה של מוצרים.
  • דיווח על נכסים בכל הקמפיינים: תהיה אפשרות לבדוק נכסים בו זמנית ולערוך השוואות.
  • מתווספת המלצה חדשה לשיפור המודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש ברגע שרמת החוזק של המודעות היא נמוכה יותר מ”טוב”

התכונות החדשות נועדו בשביל להגביר את הרלוונטיות של המודעות הרספונסיביות לרשת החיפוש וגם בשביל להקל על הניהול שלהן.

 

מה חדש?

 הגדלת מספר המכירות אונליין באמצעות תכונות חדשות של קמפיינים חכמים לשופינג

המשמעות:

  • בקמפיינים מסוג Smart Shopping מתווספת האפשרות למפרסמים להוסיף ערך המרה נוסף למכירות מלקוחות חדשים.
  • הוספה של תכונות חזותיות נוספות על מנת לעזור ללקוחות שלנו לגלות מוצרים נוספים במהלך מסע הרכישה שלהם. בעצם זה יעזור ללקוח לחקור אפשרויות נוספות ובכך לצמצם את מספר המוכרים שמהם הם היו מעוניינים לרכוש.

בעקבות מעבר הקונים למחרב הדיגיטלי חשוב להגיע לקונים בדיוק ברגעים שבהם הם זקוקים למוצר ולעזרה שלנו.

 

מה חדש? 

סגנון ועיצוב חדשים למודעות הרספונסיביות ברשת המדיה

המשמעות:

  • שיפורי תמונה אוטומטיים הכוללים חיתוך חכם של תמונה ושכבות על של טקסט הנועדו להציג מודעות מושכות יותר ללקוח.
  • סרטונים שנוצרים באופן אוטומטי: על מנת להקל על המפרסם ולחסוך לו בזמן ומשאבים גוגל יוצרת עבורנו מודעות וידיאו באופן אוטומטי כאשר היא משתמשת בנכסי התמונות והטקסט שקיימים אצלינו.

שינויים אלו נועדו בשביל לעזור למודעות שלנו להפוך לכמה שיותר רלוונטיות ומועילות עבור הלקוחות שלנו ובכך להגדיל את נפח המכירות שלנו אונליין.

 

מה חדש?

 גוגל מעדכנת את המדיניות שלה בנושא של מצג שווא.

המשמעות:

גוגל רוצה להגן על המשתמשים שלה ולהבטיח חוויה איכותית ואמינה בכך שתמנע הצגה של מודעות המשתמשות בתוכן טרגי או שערורייתי הגורמות לאנשים ללחוץ על המודעה כשבפועל המסר במודעה הוא שיקרי. המטרה היא ליצור חוויה שבה קידום המכירות ברור ללקוח מתוכן המודעה עצמה ובכך למנוע הונאה.

 

מה חדש?

 חשבונות הניהול זמינים עכשיו באפליקצייה לנייד של גוגל אדס

המשמעות:

  • מעקב אחר מצב הקמפיינים בזמן אמת.
  • יישום המלצות אפקטיביות.
  • נקיטה מהירה של פעולה על מנת לשפר את הביצועים.
דילוג לתוכן