=
דף הבית > מרקטינג בלוג > בלאק פריידי – וחגי הקניות של 2020

בלאק פריידי – וחגי הקניות של 2020

כך תתכוננו לחגי המכירות של נובמבר 2020

כמו בכל שנה בנובמבר מתחילים חגי הקניות הבינלאומיים, רק בניגוד לשנים קודמות השנה גם יש קורונה, בידודים, סגרים ורובנו נשארים בארץ.

כפועל יוצא כולם מבלים הרבה יותר זמן מול המסך בחיפוש אחר דילים ומבצעים שיעזרו להעביר את הזמן ומכירות האונליין רק במגמת עלייה.

לכן נובמבר הזה הופך להיות משמעותי במיוחד למכירות האונליין וחייבים להיות ערוכים טוב טוב לחודש הזה.

אומנם נובמבר נראה רחוק ואתם כנראה עסוקים במכירות לחגים… אבל אל תחכו לסופם כי עד אז הכל כבר צריך להיות מוכן (ויש המון מה לעשות).

בין אם אתם חנות אונליין או מתכוונים לקדם מכירה אונליין הכנו לכם רשימה של אירועי נובמבר (חלקם מחייבים הרשמה כבר עכשיו)

ואיך כדאי להתכונן אליהם.

אז מה הם האירועים הבאים עלינו לטובה:

שופינג  איי אל 2020 תאריך  10-11.11.2020 

שופינג איי אל חוגג 6 שנים ולמי שלא מכיר את הפלטפורמה זו הזדמנות מצויינת לקבל המון חשיפה ובחינם!!!

לפרטים והרשמה (נסגרת ב 27.10) לחצו כאן

יום הרווקים הסיני

יום הרווקים הסיני 11.11.20

בינינו אין פה תחרות, הסינים כמו הסינים ימכרו בהכי זול ובכמויות. אבל למי ששם לב לפריים טיים בטלויזיה יש פה הזדמנות להתיישר עם הקו הפרסומי של המדינה ולנגן על המסר של קניית מוצרים כחול – לבן ובזול יחסית 😉

בלאק פריידיי - black friday
Cyber Monday - סייבר מאנדיי

בלאק פריידיי – סייבר מאנדיי 29.11-2.12.2020

בארה”ב אלו שני חגי קניות ענקיים כל אחד בפני עצמו. בישראל חיברנו אותם לשבוע אחד מרוכז של מכירות אגרסיביות בדילים מטורפים. זהו שבוע הקניות הכי משמעותי בחודש נובמבר.

עכשיו שאנחנו מבינים את גודל המשימה צריך להתחיל להתכונן אז ריכזנו עבורכם כמה טיפים:

תנו הנחות אמיתיות

מדי פעם אנחנו פוגשים מפרסמים שנותנים את אותה הנחה שנתנו בסייל של יולי, בסייל אוגוסט, בסייל של החגים ובאופן כללי בסייל של כל השנה…

כמו שאתם מתכוננים גם הלקוחות מתכוננים – מכינים תקציבים, בודקים וחוקרים, גוזרים ושומרים. 

תנו הנחה גדולה ככל האפשר על מוצרים שמייצרים לכם מרווחי רווח גדולים ושאין עליהם הנחה בדרך כלל.

בדקו את רשימות התפוצה שלכם

אימייל מרקטינג ומסרונים (בניגוד לדעה הרווחת) עדיין עובדים ועובדים חזק.

מסר מדויק בזמן הנכון יכול לייצר לכם הכנסות במינימום הוצאות ומקסימום רווח. 

זה הזמן לייצר סגמנטציות ולהכין מסרים מותאמים לכל סגמנט

רעננו את האתר שלכם

 האתר שלכם הוא נציג המכירות שלכם באונליין והוא חייב להיות מתוקתק, אז לפניכם צ’ק ליסט קטן שעזור לכם להתמקד:

  • מומלץ לעבור בין דפי האתר לבדוק תקינות.
  • תנו דעתכם על חוויית הגלישה וקלות הרכישה בעיקר במובייל.
  • בדקו עם חברת האחסון שהאתר יכול לעמוד בעומסים גבוהים (אתם לא רוצים שהוא יקרוס בזמן אמת).
  • כדי ליצור אפקט אמיתי של הנחה מיוחדת צרו דף נפרד מדף המבצעים ותנו לו טייטל מבצעי בלאק פריידי…

פרסמו בגוגל שופינג

אם אתם מפרסמים בגוגל ולא משתמשים בסוג הקמפיינים האלה אתם פשוט חייבים להכניס את זה לפעילות השוטפת, זה ייתן לכם יתרון אדיר על פני תוצאות החיפוש.

למי שלא מכיר קמפיינים של שופינג מאפשרים להציג בתוצאות החיפוש הרגילות, בתוצאות החיפוש לתמונות, ביוטיוב וברשת התוכן מודעות מוצרים הכוללות: תמונה, מחיר, מחיר מבצע, דמי משלוח ועוד בתמונה למטה תוכלו לראות איך זה נראה בתוצאות החיפוש.

למי שכן משתמש בקמפיינים מאלה מומלץ לרענן את הפיד הראשי והפיד המשני, לעדכן תוויות, לסדר מוצרים שלא אושרו ולהכין פיד ספציפי לבלק פריידי.

גוגל שופינג דסקטופ

השתמשו בקטלוג מוצרים של פייסבוק

קמפיינים של קטלוג פייסבוק הכלי המקביל של פייסבוק לגוגל שופינג לפרסום מודעות מוצרים בפייסבוק ואינסטגרם (ראו תמונה למטה).

גם פה אנחנו ממליצים לעבור על הקטלוג ליצור סטים חדשים ולהכינו לנובמבר.

הכינו חומרים גרפיים

כבר עכשיו מומלץ להתחיל לעבוד על העיצובים לערוצים השונים בין אם זה קאבר לפיייסבוק, באנרים לגוגל או צילומים לאינסטגרם. הכנו לכם לינק לקובץ עם כל הגדלים וההנחיות – לגזור ולשמור. למעבר לקובץ לחצו כאן.

פתחו ערוצי פרסום נוספים

במידה ואתם עובדים בשוטף על ערוצי פרסום בודדים שווה לשקול פתיחה של ערוצים נוספים במידה והם רלוונטים לעסק שלכם.

המלחמה על עיני הגולשים בחודש הזה עולה שלב ואתם צריכים לייצר מקסימום נוכחות (כל עוד היא רווחית כמובן).

לסיכום, נובמבר אוטוטו כאן ויש הר של עבודה לפניכם צאו לדרך ושיהיה חודש קניות מוצלח.

 

דילוג לתוכן