סינון לפי:

O.T.O.T.O

כמשרד שמתמחה בפעילות פרסום בדיגיטל הרבה פעמים הלקוחות מגיעים אלינו עם אסטרטגיה שמלווה אותם בעולם ה Offline

ואנחנו אחראים לבחון באיזה דרך ובאיזה פלטפורמת שיווק דיגיטלית יהיה נכון לשווק את המוצר בעולמות ה Online.

כשנחשפנו למוצרים של חברת "ENGINO" הבנו שבמקרה הזה יצירת קמפיינים דיגיטליים למוצר היא דבר הכרחי, אבל לא מספק.

ידענו שבמקרה הזה חייבים ליצור פעילות שטח שתנטרל את החסמים הקיימים בשוק .

המשך קריאה >

גאנט תוכן בפייסבוק

גאנט תוכן בפייסבוק – מה זה בדיוק ולמה צריך את זה ?

בהרבה פגישות עם לקוחות חדשים אנחנו נתקלים בשאלה הזאת :
"אני מעלה תוכן לפייסבוק וזה לא עובד . למה אתם חושבים שלכם זה יעבוד?"

התשובה שלנו בדר"כ מורכבת מכמה חלקים :
כמה פעמים בשבוע אתם מעלים תוכן לדף ?
האם יש אסטרטגיה מאחורי הפרסומים שלכם ?
מהו הערך המוסף שאתם תורמים לעוקבים שלכם ?

המשך קריאה >

קידום אתרים ב-2019

כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים המשך קריאה >

איך לנהל תקציב שיווק נכון?

אצלנו בבולזאי מאמינים שכדי לייצר שיווק אפקטיבי נדרשת הבנה והכרה של המותג. לכן, לפני שאנחנו יוצאים לדרך עם לקוח חדש אנחנו משקיעים המון בהיכרות עם המותג: מי הקהלי יעד? מי המתחרים? במה המותג שלך שונה מהמתחרים? מה היעדים? מה הנכסים הדיגיטלים של המותג? ועוד המון שאלות…

המשך קריאה >

כתיבה שיווקית- הסוד

אצלנו בבולזאי מאמינים שכדי לייצר שיווק אפקטיבי נדרשת הבנה והכרה של המותג. לכן, לפני שאנחנו יוצאים לדרך עם לקוח חדש אנחנו משקיעים המון בהיכרות עם המותג: מי הקהלי יעד? מי המתחרים? במה המותג שלך שונה מהמתחרים? מה היעדים? מה הנכסים הדיגיטלים של המותג? ועוד המון שאלות…

המשך קריאה >

בניית רשימת תפוצה – איך מתחילים?

אצלנו בבולזאי מאמינים שכדי לייצר שיווק אפקטיבי נדרשת הבנה והכרה של המותג. לכן, לפני שאנחנו יוצאים לדרך עם לקוח חדש אנחנו משקיעים המון בהיכרות עם המותג: מי הקהלי יעד? מי המתחרים? במה המותג שלך שונה מהמתחרים? מה היעדים? מה הנכסים הדיגיטלים של המותג? ועוד המון שאלות…

המשך קריאה >