גודל תמונות – פייסבוק 2020

 

מגוון הפלטפורמות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לכלי חשוב ומרכזי לפרסום העסק שלכם ברחבי הרשת.

השקעה בתקציבי קידום בצורה נכונה ומתוכננת בשילוב ניהול העמוד עם אסטרטגיה מותאמת למותג יביאו לתוצאות בעלויות נמוכות מפרסום במדיות הישנות (עיתונות, שילוט, רדיו וכו'… )

בעידן של היום וריבוי האלטרנטיבות הזמינות לצרכן לוקח זמן רב לקבל החלטה ולכן אם פתחנו חשבון באחת הפלטפורמות העמוד חייב להיות מתוחזק ברמה אחידה כמו ייתר הפלטפורמות שאתם מנהלים.

חשוב להבין עדיף שלא תהיה לכם נוכחות בפלטפורמה דיגיטלית מאשר עמוד לא מתוחזק!

הסיבה – לקוח פוטנציאלי עלול להתרשם בצורה טובה מאחת הפלטפורמות ומתחילה להתגבש אצלו החלטת רכישה וברגע שהוא יגיע לפלטפורמה שלא מתוחזקת הוא עלול לוותר!

לכל אחת מהפלטפורמות יש גדלי תמונות שונים ועל מנת שהדף יראה מקצועי ושהתוצאות הקמפיינים יהיו הטובות ביותר יש לפרסם תכנים לפי המידות המומלצות.

 

פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם. ניהול עמוד פייסבוק מהווה אמצעי יעיל ביותר ליצירת קשר עם הקהל של מותגכם.

שימוש בפלטפורמה עם אסטרטגיה מוגדרת מראש בשילוב שפה מותגית ופילוח קהל היעד

תיצור עבורכם כלי שיווקי מרכזי בו תוכלו ליצור קמפיינים פרסומיים אפקטיביים ומדידים.

חשוב לדעת שיש מגבלה על כמות הטקסט שניתן להכניס במודעה.

 

סוג הבאנר/תמונה                   גודל הבאנר/תמונה

תמונת קאבר/נושא בפייסבוק        820X312

גודל תמונת לפרופיל בפייסבוק      400X400

גודל תמונה למודעה בפייסבוק    1080X1080

תמונת אירוע (Event) בפייסבוק   1080X1920