גאנט תוכן בפייסבוק

גאנט תוכן בפייסבוק

מה זה בדיוק ולמה אתם צריכים אחד כזה ? 

  

בהרבה פגישות עם לקוחות חדשים אנחנו נתקלים בשאלה הזאת :

"אני מעלה תוכן לפייסבוק וזה לא עובד . למה אתם חושבים שלכם זה יעבוד?"  

 

התשובה שלנו בדר"כ מורכבת מכמה חלקים :

כמה פעמים בשבוע אתם מעלים תוכן לדף  ?

האם יש אסטרטגיה מאחורי הפרסומים שלכם ?

מהו הערך המוסף שאתם תורמים לעוקבים שלכם ?

 

אז מה זה בדיוק גאנט תוכן ואיך הוא עוזר מצד אחד לגולש להתחבר לתוכן הדף ומצד שני למנהלי / בעלי הדף לשמור על האסטרטגיה של המותג.

 גאנט התוכן הוא בעצם טבלת אקסל שמשלבת בתוכה את עולמות התוכן של המותג .

עוגני התוכן של המותג נבחרים לאחר שאתם חוקרים את פעילות המותג ואת תחומי העניין של הקהל שעוקב אחרי המותג. 

בתוך העוגנים שמרכיבים את הגאנט יש כמובן את העוגן המכירתי (בדר"כ מטרת העל מצד הלקוח)

ובדר"כ עוד שני עוגנים נוספים שנותנים ערך מוסף לעוקבים.

לדוגמה : אם במקרה יש לכם לקוח מתחום ההסעדה ?

אז העוגן המכירתי יכול להיות כמובן מבצע מסוים לזמן מוגבל או השקה של מנה מסוימת במחיר מיוחד ולזמן מוגבל.

וייתר העוגנים יכולים להיות מעולמות התוכן של טיפים שקשורים למזון / מתכונים 

או עוגני תוכן של "לקוחות ממליצים" או "הכירו את הצוות".

חשוב לזכור שהעוקב מוצף בפרסומות ואם כל הפרסומים בדף שלכם יהיו פרסומות ללא ערך מוסף ללקוח

 המעורבות תרד וגם החשיפה של התכנים.

במילים אחרות הגאנט עוזר לכם לשווק את המותג באמצעות תכנים אשר מייצרים ערך מוסף לקהל היעד.

שימו את עצמכם בצד של הלקוח ותנסו לחשוב אחרי איזה דף אתם הייתם מעדיפים לעקוב.

האם הייתם בוחרים לעקוב אחרי דף שכל היום מציג פרסומות בלבד או דף שנותן לכם טיפים בנושאים שחשובים לכם .

 

לסיכום חשוב להבין שגאנט התוכן הוא כלי שעוזר לשמור על סדר גם מצד הלקוח וגם מצד משרד התוכן ומנהל המדיה.